Monday 18 November 2013

CHECK IN


As salam........

mula - mula nak citer weekend ari tu..aku satu famili pg check in kat kl plaza...bajet je lebeh..padahal bos bg ddk situ...kuikuikuikuikui.giler beso kot aprartment...anak2 super excited..pki kasot dlm apartment..laki aku plak ajak balik..boring katenyer..malas aku nk layan.....mmg agak bosan sebenornyer...org kayo bleh la ddk situ.sbb ade pavillion..farenheit..ado ape g...mcm2....kalo bawak berkepok2 duit mmg cun ler......mcm aku mmg bwk duit tp xde la smpi bekepok2......

so aktiviti kt situ aku n famili adalah..makan..makanan aku bwk dari rumah ok...masak nasik lemak dan ade la mkanan sampingan...aku pg dgn opismate aku sekali..die dgn famili die...ramai..so aku satu apartment dan die satu apartment..satu lagi apartment kosong..x tau nk ajak sape lg...


jadinyer ari tu smpat la anak aku mandi swimming pool..aku ingtkn diorg takut..rupernye......aku yg takot..kah kah kah kah kah......x bleh mandi lelame..nanti selesema...


pastu mlm menjelma sekali lagi laki aku ajak balik...stress weh...penat je dtg..tp ajak balik..aku pon mls nk gadoh ikut la ckp die..kang x bau syurga plak..blik blik blik blik...........anak aku dah tnyer, la nape mama...kate nk duduk hotel...aku ckp kakak tnyer ayah...mama x kose nk jwb...kuikuikuikuikui......ade ubi ade batas ok...hahahah....dendam......boring yer....


aku x smpat nk bermalam di situ.sadissss.kalo bos aku tau mampos.....x pe la janji kak lin n famili stay situ smpi ahad....nextime la yer anak2 mama...kite kopakkan ayah.....kite balas dendam ok...............


nak tepek gambo xde..next time lah..

No comments:

Post a Comment