Monday 25 November 2013

HANTAR KAKAK

As salam....

 Minggu lepas aku blik kg..tujuan utama nk jenguk mak aku..rindu bangat.lame x blik..emmmm pastu tujuan kedua nk hantar anak dara aku kt kg..mak aku dgn atok die dah kalot tnyer biler nk hantar kakak balik kg..jadinyer cuti skool ni..aku drop la kakak kat kg utk sebulan..hambik ko lame tu..ddk kg puas2..nak sgt kan kakak...siap bwk blik beskal lagi..jgn ckp dengan mama bosan ok..kakak boleh main dgn boboy..apai..dgn acu..dgn mak dgn atok dan dgn segala2nye..nanti acik cuk pon ade..boleh tgk2 kan kakak..mama dgn ayah dan adik eimer mesti rindu kat kakak..kalo idak xde la yah menitik air mate time nk blik..mama tahan mental tau..kalo idok teriak dah..kakak sikit pon x kisah kan kiteorg blik shah alam..siap babai2 lagik..ape punyer turrr daaaa.............bajet atok dgn mak nk usung bontot kamu jer ek................nanti cukup time mama dgn ayah pick up u okeh....

 Xde ape nk citer.cumer aku rase.................................................


rase


rase


rase


rase



RINDU DEKAT KAKAK AKA NURUL HANI QAISARAH MULUT BECOK..





No comments:

Post a Comment